Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Det gick superbra...

Av Wilton - 2 juli 2007 17:41

att åka bil i 6 h. De första tre timmarna sov jag. Sen pausade vi för middag - Matte hade med en korg med kaffe och smörgåsar, jag fick min mat och vatten. Så man kan säga att vi hade en liten utflykt vid en sliten vägkrog. Någon hade klottrat "Black Army" på en sopkorg så Husse kände sig inte helt bortkommen :). Sen åkte vi vidare, jag somnade om i min väska och sov i två timmar till. Då bestämde vi oss för att ta en liten promenad. "Vi stannar nästa gång det blir en liten skogsväg" bestämde Husse och Matte - det blev självklart en usel skogsväg vid en sopstation... vi gick där bland myror och slaktade bilvrak - jag tyckte det var super - sen for vi vidare. Matte satt med mig i baksätet sista timmen så att jag inte skulle somna om. Klockan var nästan elva när vi var framme så det var nog bra. I Torslanda möttes vi av trötta, men glada Augustssonare (Christer var allra tröttast och hade redan somnat) Sen sov vi hela natten alla tre ZZzzzz.


Idag måndag har vi mest slappat - regnet öser ner och jag lär känna omgivningen. Här i Torslanda är det härligt! Det kryllar av mördarsniglar som jag vill mörda. Husse och Matte fyar såklart men vad gör det! I huset bor även katten Molle... Än så länge hållar han sig undan, han fräste till och slog mig med tassen - sen stack han... jag ska nog fånga han under veckan!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilton - 1 oktober 2010 15:17

Hej hej! Wilton här igen! Hoppas att ni få tappra har haft en bra vecka! Min har varit helt ok. Det började bra. Förra helgen var jag nämligen på kräftskiva hos mina kompisar Per och Anna i deras nya hus. Eller det är väl egentligen Husse och Mat...

Av Wilton - 22 september 2010 13:12

Vet ni, i min nya dagisgrupp finns det valpar. Och jag som älskar att leka med småvovvar. En DSG hane som är 16 veckor. Gissa om vi kommer att ha kul... :) För övrigt älskar jag mitt dagis. Den här veckan har jag varit där 2 dagar, 8-12 (inskoln...

Av Wilton - 19 september 2010 07:55


Hösten är här... Husse och Matte bara jobbar och jobbar. Men där emellan har vi bus och lek som vanligt. Men det märks att man är en vuxen hund nu. Sover mer än man leker... det ni! Kanske kan förklara varför jag inte har orkat skriva något i bloggen...

Av Wilton - 13 juni 2010 22:02


    

Av Wilton - 26 maj 2010 21:58

Matte och husse bara jobbar och jobbar. Sen går vi promenader. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men ibland händer det grejer.   I går kväll gick vi en lång promenad och stannade på agilitybanan en stund. Matte var väldigt nöjd för jag kom ih...

Ovido - Quiz & Flashcards