Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Wilton - 15 juli 2007 18:33

Åh vad skönt det har varit, och roligt!!! I fredags var några kompisar till Husse och Matte här och vet ni vad, de hade barn med sig... Vi lekte och lekte och lekte, det var så kul för de tröttnade inte alls lika snabbt som vuxna gör! Sen efter barnen hade gått hem sov jag skönt! I lördags var vi på en badklippa hela dagen. Husse och Matte var lite tröttare än vanligt, särskilt Husse. Men härligt var det. Jag fick springa lös och busa så mycket jag ville för vi var helt ensamma. I dag är det söndag och vi har varit och hälsat på Mattes moster och hennes man. De har en hund som heter Fia, hon är 10,5 år och hon vill inte busa. Jag försökte allt jag kunde för att få igång henne men ingenting hjälpte... surtikar! Nu är jag supertrött och ska sova hela kvällen. Hörde något om båten i morgon! Simma lugnt...


Här kommer en bild på Husse och mig. Jag har en blöt, svalkande handduk - snacka om superdog!


Ovido - Quiz & Flashcards