Alla inlägg under mars 2008

Av Wilton - 26 mars 2008 18:19

Matte och jag har lov och går hemma och myser hela dagarna... härligt!

Idag var vi hos Gingan och jag fick busa med taxarna Bitte, Anton och Alma. Vilket race! Jag bestämmer såklart när och hur vi busar... Kungen i djungeln :P


Alldeles nyss åt jag mat... torrfoder och kassler och olja (matte är bäst!) jag smaska så det stänkte och nu suktar jag efter mer kassler, men matte verkar inte ge sig. Ska stoppa ner det i nån gryta. Fnys! När man kan ge det till mig... Vi får väl se hur den här kampen slutar.


Vet ni förresten - snart har Allsvenskan premiär. Då kommer husse sitta i soffan och gasta sådär konstigt igen. Undrar om han kommer ropa mitt namn i år igen...

Av Wilton - 11 mars 2008 16:54

Kan ni tänka er... idag fyller jag och mina kullsyskon 1 år. Grattis till er alla - wherever you are. Och till mamma smulan såklart. Pappa har jag ju aldrig träffat så honom struntar vi i ;)


Jag har inte blivit speciellt firad idag, men jag hörde något om blodpudding och leverpastej... låter smaskigt!


Dagen till ära. En bild där jag visar mitt snyggaste jag!



Ovido - Quiz & Flashcards