Alla inlägg under september 2008

Av Wilton - 30 september 2008 21:37

Idag var första agility passet. Men Wilton fick inte vara med för vi hade teori. Det var inga konstigheter. Vi tittade på hindrena, pratade lite regler, uppvärmning, stretching osv... Längtar till nästa vecka!

Av Wilton - 5 september 2008 12:57

och inte bloggar jag!


Verkligheten och vardagen har startat igen efter en härlig sommarledighet. Matte och husse jobbar och jag är ensam hemma en stund varje dag. Det går faktiskt bra! Först går jag och Matte en långpromenad på morgonen sen är jag ensam en stund, sen kommer Husse hem på lunchen och vi är ute på promenad och busar, sen är jag ensam en liten stund igen och sen kommer Matte hem. Ganska skönt att vila lite däremellan faktiskt. Ibland jobbar Matte långa dagar och då får jag vara hos "Mormor" och Lasse... där finns det alltid leverpastej så gissa om jag trivs där... :)


Snart ska jag och Matte börja agility grundkurs... det blir nog superroligt!


Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards