Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Wilton - 8 juli 2007 13:07

Inte för att det var dåligt i Göteborg. Jag har haft det toppen! Men efter den härliga båtturen var det dags för hemfärd med 6 timmars bilfärd! Men, sjön suger och jag somnade direkt. Sen sov jag en lång stund tills Husse och Matte väckte mig - kiss och matklockan hade väl ringt! Sen åkte vi vidare och kan ni tänka er - jag sov hela vägen hem! Jag vaknade till lite när Husse sprang in på Kvantum för att handla. När vi kom hem till oss sprang jag först runt och nosade på allt - sen blev jag så glad att jag tokrusade in och ut, fram och tillbaka, bet på allt jag kunde hitta och mös med Matte och Husse i sängen. Borta bra men hemma bäst!


Idag har det varit en lugn dag - Matte och jag tog favoritrundan i skogen och nu håller de på att packa upp, tvätta mm. Jag är lite sur för Matte tvångstvättade mig. Jag var jätteduktig - fångade en råtta, la fram den på gräsmattan och hämtade sen Matte för att visa upp min skatt... Hon fick psykbryt och slängde mig i badet och gav mig någon tandreningsgodis att bita på... Här gör man sitt jobb och vad får man för uppskattning? ett tvångsbad och sura miner. Husse hoppade till och med upp på bordet i uterummet för att jag inte skulle kunna pussa honom. Aldrig är de nöjda. Så här gullig är jag i alla fall när jag har badat!   

Ovido - Quiz & Flashcards