Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Wilton - 19 juli 2007 08:33

Har inte skrivit på ett par dagar, men ärligt talat så händer inte jättemycket! Är det soligt är vi vid havet, är det mulet så är vi hemma och myser. Men vet ni något konstigt? Matte och Husse har börjat packa ner massa saker i lådor... Undrar varför?


Annars händer som sagt inte mycket, det går kennelhosta i området så jag får inte busa eller hälsa på några hundar... Jag är ju vaccinerad, men andra hundar kanske inte är det så man får hålla sig lugn. Har inte hostat, men i morse kräktes jag skum och slem... (bläää) Jag siktade såklart på sängen (Husses sida) men Matte var snabb och lyfte ned mig så det fick bli vardagsrumsmattan istället! Hoppas det inte blir värre!


Hör av mig om det händer nått!!!

Ovido - Quiz & Flashcards