Alla inlägg under september 2010

Av Wilton - 22 september 2010 13:12

Vet ni, i min nya dagisgrupp finns det valpar. Och jag som älskar att leka med småvovvar. En DSG hane som är 16 veckor. Gissa om vi kommer att ha kul... :)


För övrigt älskar jag mitt dagis. Den här veckan har jag varit där 2 dagar, 8-12 (inskolning). I morse när jag skulle dit så sprang jag så fort att matte nästan inte hängde med. Wiiiiii


Ikväll kommer Husse hem. Han har varit borta sen i måndags. Som jag har längtat. Jag har letat efter honom varje kväll, men han finns inte hemma någonstans. Jag har till och med sovit i hans säng för att inte missa när han kommer. Men ikväll kommer han hem... det har matte sagt!


Blöt puss på er allihop!

Av Wilton - 19 september 2010 07:55

Hösten är här... Husse och Matte bara jobbar och jobbar. Men där emellan har vi bus och lek som vanligt. Men det märks att man är en vuxen hund nu. Sover mer än man leker... det ni! Kanske kan förklara varför jag inte har orkat skriva något i bloggen på ett tag


Nästa vecka ska jag börja på dagis igen. Eller jag ska gå 1-2 dagar i veckan. Matte säger att jag behöver mer regelbunden social kontakt med andra hundar - jag håller med såklart. Älskar att busa ju! Så på måndag ska jag joina pyttegänget på hundoasen. Det blir roligt!!!


Skickar med en bild på nytrimmade, snygga jag!  


   


Tvätten i bakgrunden bjuder vi på     

Ovido - Quiz & Flashcards