Alla inlägg under april 2010

Av Wilton - 13 april 2010 21:30

Idag när matte kom hem skulle vi ha promenerat med Fozzy och hennes matte. Men sen blev det inte så... och jag var liiiiite uppspelt så matteplockade fram lite grejer. Först spikade hon ver 5 pinnar i gräset och sen byggde hon 2 hinder av pallar och taklister. Sen hämtade hon Frolic och vi var igång. Med årets första agilityträning såklart! Och vet ni, jag kom ihåg nästan allt. Vi hoppade och tränade slalom samt lite kontaktövningar och mös massor i solen. SÅ KUL!!! Hoppas att vi gör om det snart igen!


Nu har vi precis gått kvällspromenaden och nu är det dags att krypa upp i husse och mattes säng en stund innan de kommer dit och trängs. Så härligt att få sträcka ut sig i dubbelsängen mellan duntäcken och kuddar.  


I morgon ska jag till Trollis!!!   

Av Wilton - 11 april 2010 20:28

I 2 timmar höll hon på... men fin blev jag. Eller vad tycker du? Lite finputsning återstår såklart, men det tar vi en annan dag för nu orkar jag inte mer.


Före:

  


Efter:

  

Av Wilton - 10 april 2010 15:11

att jag har varit så här liten och söt:


Numer är jag ju så här stor och skäggig :) :


Huja och tiden går och går... Kan ni tänka er, nu är jag 3 år!         

Av Wilton - 10 april 2010 15:04

  


Åh vad härligt! Snart är det vår. Det vet jag för först kom påsken med alla fjädrar och ägg. Sen var matte ledig med mig. Det är det bästa jag vet, när vi tar långa promenader på förmiddagen och sen slappar vi (jag) hemma hela dagen. Matte gör olika saker, men jag sover mest. Tänk om det alltid var så. Det är inte alls lika roligt att sova själv... eller jo, det är ganska härligt det med!



Ovido - Quiz & Flashcards