Alla inlägg under augusti 2007

Av Wilton - 21 augusti 2007 08:32

Så det tar ett tag mellan rapporterna. Men nu har iaf Matte börjat jobba så jag kan titta in här då och då. Mycket spännande har hänt ska ni veta! Förutom att väggar och golv rivs och nya färger på väggarna kommer upp förstås! I helgen var Husse och Matte borta hela tiden! Jag fick bo hos Lina och Patric. Jag låtsades självklart som om det var jobbigt. Men egentligen var det jättemysigt. Hoppas jag får bo där fler nätter!


En annan sak... både igår och idag har Husse och Matte lämnat mig på något konstigt ställe en stund på dagen. Dom pratar om hunddagis, men jag vet inte vad de menar. Men det är i alla fall väldigt roligt där. Jag får vara i ett rum med 8 andra små hundar och leka... När jag kommer hem är jag så trött att jag bara måste sova, sova och sova. Igår eftermiddag lämnade Husse mig ensam hemma två gånger och jag lyfte inte ens på huvudet... och då är jag trött!


Till nästa gång jag når en dator... Tugga lungt!


Av Wilton - 10 augusti 2007 18:20

Hej!


Länge sen nu jag skrev, men det är inte så lätt nu när vi har flyttat. Vi har inte fått någon uppkoppling hemma ännu. :-( Men matte och husse verkar inte bry sig, de håller på med annat dagarna i ända. De kan stå timmar och hålla på med nån vägg eller golv. Tur att man har en helt ny tomt att sniffa in och den luktar verkligen spännande, då det tidigare bodde två bjässar till hundar där. Husse har förresten semester nu och det är kul för då är han hemma lite mer och då kan vi busa när han väl släpper pensel och hammare. Idag så trodde jag att jag hade hittat en rolig brun boll att leka med men det visade sig att bollen rörde på sig helt själv. Det var visst en igelkott och jag var både rädd o nyfiken på samma gång så jag tyckte det var bäst att skälla och morra ordentligt åt den. Den skall jag hålla noga uppsikt på i fortsättningen, för det är min tomt!

Av Wilton - 2 augusti 2007 21:37

Hela huset är fyllt av lådor och knappt en mm är tom för mig att springa på. Men nu verkar det vara dags. I morgon är flytten. Jag får inte vara med och bära - även fast jag är jättestark!!! Får vara hemma hos Fam Ö och mysa med ungarna. Kommer förresten kanske inte kunna meddela direkt hur det är i nya lyan för bredbandsflytten brukar inte funka smärtfritt direkt. Men jag kommer att rapportera!

Ovido - Quiz & Flashcards