Alla inlägg under februari 2010

Av Wilton - 22 februari 2010 19:43

Varför varför varför... Det snöar ju hela tiden. Först tyckte jag att det var kul. Bus och lek i snön. Men nu är det inte kul längre! Jag kommer inte ut på tomten och promenaderna är bara upplogade vägar. Jag vill ha gräs och sol och varma sommarkvällar!!!

Av Wilton - 14 februari 2010 13:01

Åh vad mysigt det är med helg! Ingen jäkt, fart och fläkt. Husse och matte är hemma och vi myser i soffan på dagarna... eller ibland gör dom annat, men jag myser i soffan medan de är hemma och fixar. Önskar att det alltid kunde vara såhär!


Idag ska vi på kalas! Hoppas man får tårta :) Fastnar så skönt i skägget. För ett par helger sen hemma i Jursta så fick jag slicka ur en glasskartong (när inte matte såg). Sen luktade jag vanilj JÄTTELÄNGE. Gissa om det var gott?!



Av Wilton - 11 februari 2010 21:22

Husse och jag ligger i soffan. Husse har ena hörnan, och jag ligger och lutar mig mot hans arm. Så mysigt!    Matte är tråkig. Jobbar vid datorn, som vanligt...


Idag var det kallt ute. -10 på kvällsprommisen... men vi träffade fina Irma, det värmde! Hon är en superbusig svart dvärghona som bor här i området. Önskar att vi kunde ha varit lösa, oj vilken fart det hade blivit. Men matte hon höll stadigt i kopplet.  

Ovido - Quiz & Flashcards