Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Oj vad tiden går!

Av Wilton - 19 september 2010 07:55

Hösten är här... Husse och Matte bara jobbar och jobbar. Men där emellan har vi bus och lek som vanligt. Men det märks att man är en vuxen hund nu. Sover mer än man leker... det ni! Kanske kan förklara varför jag inte har orkat skriva något i bloggen på ett tag


Nästa vecka ska jag börja på dagis igen. Eller jag ska gå 1-2 dagar i veckan. Matte säger att jag behöver mer regelbunden social kontakt med andra hundar - jag håller med såklart. Älskar att busa ju! Så på måndag ska jag joina pyttegänget på hundoasen. Det blir roligt!!!


Skickar med en bild på nytrimmade, snygga jag!  


   


Tvätten i bakgrunden bjuder vi på     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilton - 1 oktober 2010 15:17

Hej hej! Wilton här igen! Hoppas att ni få tappra har haft en bra vecka! Min har varit helt ok. Det började bra. Förra helgen var jag nämligen på kräftskiva hos mina kompisar Per och Anna i deras nya hus. Eller det är väl egentligen Husse och Mat...

Av Wilton - 22 september 2010 13:12

Vet ni, i min nya dagisgrupp finns det valpar. Och jag som älskar att leka med småvovvar. En DSG hane som är 16 veckor. Gissa om vi kommer att ha kul... :) För övrigt älskar jag mitt dagis. Den här veckan har jag varit där 2 dagar, 8-12 (inskoln...

Av Wilton - 13 juni 2010 22:02


    

Av Wilton - 26 maj 2010 21:58

Matte och husse bara jobbar och jobbar. Sen går vi promenader. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men ibland händer det grejer.   I går kväll gick vi en lång promenad och stannade på agilitybanan en stund. Matte var väldigt nöjd för jag kom ih...

Av Wilton - 3 maj 2010 11:09


Åh vad härligt det är med vår. Kan ni tänka er något roligare än att busa nere på Nicksta badplats med husse och matte? Det kan inte jag!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards