Alla inlägg under juni 2008

Av Wilton - 10 juni 2008 23:48

Glömde såklart skriva förra veckan... Men det var iaf massage hela passet. Inte mycket att säga om.


Idag var det sista kurstillfället. Vi tränade mycket kontakt och fick testa det vi lärt oss. Exempelvis fick vi ha garn som koppel och gå slalom mellan  varandra. Funkade mycket bra.


Sen var det Sverige på TV såklart! <3 Tack för en fin match! 

Av Wilton - 8 juni 2008 22:15

Jag har haft en rolig helg! I fredags var jag och Husse hemma på fm. Matte var på jobbet. Hon jobbar med de där trevliga ungdomarna som finns på bilderna... :) Sen kom "mormor" och hämtade mig. Jag var där hela dagen och hela natten för Husse och Matte var på bröllop. Sen på lördagen var jag hos Ögrens och jagade deras grannes katt över hela ön. Matte kom och hämtade mig och sen kopm Jocke, Sanna och Leah hem till oss... och Husses brorsa Dennis. På söndagen var vi på sjön med "mormor" och Lasse och jag badade hela kroppen för första gången. Det var Husses fel! Han hoppade i, och då var jag tvungen att hoppa efter. Jag kom under med huvudet och allting! Sen hoppade jag i en gång till och vet ni - Jag kan simma!!! Nu är vi alla jättetrötta och ska gå upp och sova i sängen... Godnatt till er "alla"!

Av Wilton - 4 juni 2008 16:23

Lite off topic kanske, men vi hade besök in trädgården igår. Tänkte att ni ville se bilderna!!!



Ovido - Quiz & Flashcards