Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Wilton - 9 juli 2007 11:02

Nej det är ingen vanlig dag för det är Samuels födelsedag - Hurra, hurra, hurra! Lilla roliga lekkompisen Samuel fyller 4 idag... jag har nog hört att det vankas kalas! Äntligen lite matrester!!! Matte och Husse är så petiga så det är riktig fest att få gå på barnkalas!


Idag har Husse börjat jobba igen... Matte och jag vaknade knappt när han åkte iväg vid 7. Vi sov vidare på varsin sida av dubbelsängen (min favoritstund på dagen). Sen vaknade vi vid 9 och gick skogsrundan, åt frukost osv... Ännu en molnig sommardag!Men vi ska snart sticka iväg en sväng för Matte ska köpa en present till Samuel och då får jag vara med "Mormor"!


Det pratas också om de där AIK igen... måste vara något på gång. Husse var ju väldigt glad där i Göteborg. Hoppas att han blir lika glad ikväll igen - och vem är egentligen den där Figueiredo som alla pratar om när de hör mitt namn?


Ovido - Quiz & Flashcards