Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Wilton - 11 juli 2007 21:34

Idag var en sådär dag. Det började bra, med mycket mys och långpromenad i skogen... Sen började Matte ta massa foton. Jag undrade lite varför, men jag börjar ju bli ganska van. Så gott som fotomodell faktiskt. Sen åkte vi bil ganska länge. Vi stannade vid ett vitt hus och där fanns en jättesnäll kvinna. Vi gick in i ett rum - jättespännande! Sen ställde de mig på ett bord och vet ni vad som hände? Den där kvinnan började dra i min päls så att den lossnade. Sen tog hon fram en rakapparat och rakade mig i rumpan och på halsen och öronen. Sen klippte hon bort massor med hår. Och Matte hon hjälpte till! Har ni hört något så hemskt!!! Men jag var så tuff som bara jag kan och resultatet blev toppen. Jag är så snygg i min nya frissa! Här kommer lite före och efterbilder... erkänn att jag är snygg!

Före

 


Efter







Ovido - Quiz & Flashcards