Direktlänk till inlägg 5 april 2009

PÅSKLOV!

Av Wilton - 5 april 2009 13:52

Äntligen lov! (för matte alltså)

Det innebär att vi har många härliga promenader framför oss!

Igår var vi ute hela dagen. Först var Patrik, Lina och Alma här och fikade. Husse och Patrik tvättade bilen också. Sen kom Jocke, Sanna och Leah hit och åt mat. Sen gick alla och jag fick vara själv - fastän det var kväll :O

för Husse och Matte gick på bio. Men det gick bra såklart!


Idag har vi slappat mest. Men Matte och jag har också varit nere vid trimbordet ett tag. Det blev klippa tasshår, klor och öron. Jobbigt var det - jag hatat klippmaskinen och Matte är jätteenvis och vägrar sluta fastän jag försöker slingra mig. Nu är jag helt slut!


Måste vila! Hörs en annan dag!


Förresten, idag har AIK premiär. Det är nog därför Husse sover på soffan. Man behöver ju liksom vila upp sig innan match. Det vet ju alla! Husse har även börjat kalla mig Mutumba och säger att han snart ska skicka mig till Malmö... Är det någon som vet vad han menar med det???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilton - 1 oktober 2010 15:17

Hej hej! Wilton här igen! Hoppas att ni få tappra har haft en bra vecka! Min har varit helt ok. Det började bra. Förra helgen var jag nämligen på kräftskiva hos mina kompisar Per och Anna i deras nya hus. Eller det är väl egentligen Husse och Mat...

Av Wilton - 22 september 2010 13:12

Vet ni, i min nya dagisgrupp finns det valpar. Och jag som älskar att leka med småvovvar. En DSG hane som är 16 veckor. Gissa om vi kommer att ha kul... :) För övrigt älskar jag mitt dagis. Den här veckan har jag varit där 2 dagar, 8-12 (inskoln...

Av Wilton - 19 september 2010 07:55


Hösten är här... Husse och Matte bara jobbar och jobbar. Men där emellan har vi bus och lek som vanligt. Men det märks att man är en vuxen hund nu. Sover mer än man leker... det ni! Kanske kan förklara varför jag inte har orkat skriva något i bloggen...

Av Wilton - 13 juni 2010 22:02


    

Av Wilton - 26 maj 2010 21:58

Matte och husse bara jobbar och jobbar. Sen går vi promenader. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men ibland händer det grejer.   I går kväll gick vi en lång promenad och stannade på agilitybanan en stund. Matte var väldigt nöjd för jag kom ih...

Ovido - Quiz & Flashcards