Alla inlägg den 1 april 2009

Av Wilton - 1 april 2009 10:07

Jag hade inte fel igår, det är verkligen vår. För vet ni vad som hände igår när matte kom hem från jobbet? Jag ska berätta... Jag hade för det första spenderat dagen på Trollis. Det var en härlig dag med mycket sol! Vi promenerade vid vattnet och "mormor" krattade på tomten så jag kunde vara ute och busa massor! Sen när matte hämtade mig blev det ingen vanlig tråkkväll som det har blivit så många av i vinterrusket. Nej, matte bytte kläder och sen stack vi ut till agilitybanana och gjorde årets agilitydebut. Det var så roligt. Jag kom ihåg kommandon. Vi värmde upp med balansen. Sen tog vi tunneln. Sen tunneln och däcket. Sen hoppade vi hinder, först ett, sen två, sen tre. Sen byggde vi en liten bana. Balansen - tre hinder - tunnel - däck. Det var så kul och skönt att köra igång. Vi avslutade med att träna lite slalom (som jag i ärlighetens namn fortfarande inte fattar) och sen avslutade vi den härliga stunden med en promenad i omgivningarna. På promenaden träffade vi både hästar och hundar så det var också spännande. Det var en härlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards