Alla inlägg den 6 april 2009

Av Wilton - 6 april 2009 10:30

Vad härligt det är med sol! Idag tog Matte och jag morgonpromenaden runt Nicksta. På vägen träffade vi Foxterrierna Dixie och Arvid. Det var kul. Vi tog sällskap och det gick superbra! Dixie gillar jag jättemycket, men hon blir sur när jag luktar på henne. Hon gillar egentligen bara mig när hon löper :) Men jag gillar alltid henne! <3 Arvid gillar inte mig. Han är en lite sur hane så han säger åt mig om jag kommer för nära och han ska alltid gå först. Jag tycker att det är ok. Han är äldre och bestämmer så jag håller mig undan. En gång kom jag lite för nära och då sa han till mig, Matte sa till mig att komma så då gjorde jag det. Arvid menar inget illa, han bara vaktar sin tjej. Matte tyckte iallafall att jag var duktig som kunde gå lös utan att bråka med Arvid.


Nu har vi ätit frukost och planerar vad vi ska göra av en helt ledig påskvecka!


Ovido - Quiz & Flashcards