Direktlänk till inlägg 27 maj 2007

Vecka 3

Av Wilton - 27 maj 2007 15:12

Måndag 20 maj Idag har jag varit hos mormor hela dagen. Det var jättekul! Vi gick på en liten promenad ner till vattnet och jag bet i alla hennes fina saker. Jag hade inte ro att sova speciellt mycket så när Matte och jag kom hem efter 14 somnade jag (på soffan J) och sov till 17! (Matte sov hon med!) På kvällen var vi hemma hos Patric och Lina (AIK på TV) och jag fick träffa min riktiga mamma igen! Vi kände igen varandra med en gång och vi busade jättelänge. Sen började det regna och vi gick hem. Jag var så ledsen att jag ylade. När vi kom tillbaka til Patric och Lina var blandisen Ruff (8 mån) där. Han var snäll men väldigt könsmogen… jag ville busa men han ville bara rida… . Vi kanske  kan leka mer när jag blir större. Nu är jag helt slut, bara äta och sova för natten! Vilken rolig dag!


Min mamma Smulan:

Min mamma Smulan


Torsdag 23 maj Idag var jag på riktigt bushumör och hängde i byxan på både matte och husse på promenaden. Det är så skönt att bitas!


Fredag 25 majIdag ska jag vara hos mormor hela dagen! 


Lördag 26 majIdag var jag med Husse. Han skulle tvätta bilen och passa mig medan matte var och handlade i Haninge… Jag busade väldigt mycket så Husse fick tvätta om flera gånger.


Söndag 27 majIdag var det kalas hos Oscar. Det var roligt. Många barn att jaga och  mycket smulor på golvet att äta. Ett helt korvbröd hann jag kasta i mig innan någon fick tag i mig…

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilton - 1 oktober 2010 15:17

Hej hej! Wilton här igen! Hoppas att ni få tappra har haft en bra vecka! Min har varit helt ok. Det började bra. Förra helgen var jag nämligen på kräftskiva hos mina kompisar Per och Anna i deras nya hus. Eller det är väl egentligen Husse och Mat...

Av Wilton - 22 september 2010 13:12

Vet ni, i min nya dagisgrupp finns det valpar. Och jag som älskar att leka med småvovvar. En DSG hane som är 16 veckor. Gissa om vi kommer att ha kul... :) För övrigt älskar jag mitt dagis. Den här veckan har jag varit där 2 dagar, 8-12 (inskoln...

Av Wilton - 19 september 2010 07:55


Hösten är här... Husse och Matte bara jobbar och jobbar. Men där emellan har vi bus och lek som vanligt. Men det märks att man är en vuxen hund nu. Sover mer än man leker... det ni! Kanske kan förklara varför jag inte har orkat skriva något i bloggen...

Av Wilton - 13 juni 2010 22:02


    

Av Wilton - 26 maj 2010 21:58

Matte och husse bara jobbar och jobbar. Sen går vi promenader. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men ibland händer det grejer.   I går kväll gick vi en lång promenad och stannade på agilitybanan en stund. Matte var väldigt nöjd för jag kom ih...

Ovido - Quiz & Flashcards