Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Wilton - 24 juni 2007 15:25

Fredag 22 juni Midsommarafton

Idag var ingen bra dag! Först hoppade jag från sängen – den är hög, men jag slog mig inte! Sen när Husse och jag skulle gå lilla rundan i skogen gjorde jag illa tassen så jag skrek och haltade jättemycket. Sen på kvällen gick det över lite…

Lördag 23 juni Midsommardagen

Idag är haltandet nästan borta men Matte och Husse är jättetråkiga – jag får inte busa och springa som vanligt… bara sova, sova och sova!

Söndag 24 juni

Idag haltar jag inte längre och vi går i skogen som vanligt… men Matte och Husse envisas med att bära mig ibland… jag gillar det inte, men accepterar det eftersom jag får vara ute i det fria! Det var massa folk här och firade Husse (igen). Mysigt, kul och mer gott till mig!

Ovido - Quiz & Flashcards