Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Wilton - 15 juni 2007 15:23

Måndag 11 juniIdag var jag hos mormor mellan 12 och 17… det är mysigt på Trollvägen. Jag får leverpastej och korv av Lasse så honom hänger jag efter. Sen sover jag på golvet när mormor jobbar med datorn och springer i trädgården när hon planterar…  


Tisdag 12 juniIdag var en mysig dag eftersom matte var hemma hela dagen med mig… tänk att vi ska ha det så här skönt hela sommaren! Vi sov mycket och gick i skogen… Sen sov jag lite till när hon satt vid datorn. Hon provade lämna mig en stund, men då grät jag så högt jag kunde… Det får vi träna mer på i sommar! Vilket hundliv!  


Onsdag 13 juniIdag ska både matte och husse jobba i stan så jag ska vara hos mormor HELA dagen… från 7 till 17… tur att jag gillar att vara där! 


Torsdag 14 juniIdag var jag hemma hos Patrik hela dagen… det gick bra, jag bet honom lite ibland, vi promenerade i hamnen och han gick med mig så jag fick träffa mamma Smulan. Vi lekte supermycket. 


Fredag 15 juni Matte har sommarlov!Idag skulle jag ha varit hos Lena i Jursta en stund på förmiddagen (8-13). Men Husse var hemma från jobbet för han var sjuk – så vi var hemma och sov och mös hela dagen. Sen på kvällen kom Matte hem och nu har vi sommarlov i åtta veckor!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards