Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Wilton - 1 oktober 2010 15:17

Hej hej!

Wilton här igen!

Hoppas att ni få tappra har haft en bra vecka! Min har varit helt ok. Det började bra. Förra helgen var jag nämligen på kräftskiva hos mina kompisar Per och Anna i deras nya hus. Eller det är väl egentligen Husse och Mattes kompisar, men ni fattar. Iallafall så var det kräftskiva där och min allra bästa kompis Lino var där. Oj vad vi lekte...


Sen i början av veckan åkte matte bort och kom inte hem på flera dagar. Och tro mig att hon åkte bort. Jag vet det för jag letade nämligen efter henne överallt här hemma och hon var verkligen inte här. Jag var på dagis och på Trollis och tillsammans med Husse. Men ingen Matte... Fast sen i går natt, då kom hon hem. Det var så skönt att jag låg sked med henne hela natten. Husse hade inte en chans att få komma emellan!


I helgen ska vi bara gå långpromenader och mysa framför brasan. Det säger iallafall min Matte.


Mossa mossa grankottar på er allihop!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards