Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Wilton - 26 oktober 2007 14:12

Tjena alla monsterdiggare!

Idag är det fredag och vet ni vad det innebär??? Jo det blir mysigt med middag framför TV:n - Husse och Matte äter framför TV:n alltså, jag äter i köket. Men jag ligger brevid och myser för jag älskar när vi alla är på ett ställe! Sen är det helg och då är vi hemma alla tre - går långpromenader och busar (när inte Husse och Matte håller på och spikar förstås).


Idag har golvsliparen varit hemma hos oss och oljat golven så vi ska inte sova uppe i sovrummet utan nere i vardagsrummet... det blir nog konstigt. Matte säger att jag inte får gå på golvet nu när det är oljat... man får verkligen hoppas att det inte gäller någon längre period för jag vill liksom vara i hela huset... det är ju mitt hus - mitt slott!


Ha en härlig helg!

Tänk på mig när ni rullar i löv!

Ovido - Quiz & Flashcards